PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
تیم‌های ملی فوتبال آلمان و انگلیس به جام‌جهانی ۲۰۱۸ راه یافتند.


 هفته نهم مرحله انتخابی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا با صعود آلمان و انگلیس به جام‌جهانی پیگیری شد.

در بازی‌های گروه ششم، انگلیس در خانه‌اش مقابل اسلوونی با گل دقیقه 94 هری کین به برتری یک بر صفر رسید  و صعودش به جام‌جهانی 2018 را قطعی کرد.  در دیگر بازی‌های این گروه، اسکاتلند  یک بر صفر اسلواکی را برد و  و بازی مالت و لیتوانی یک بریک خاتمه یافت.

 به این ترتیب در جدول گروه ششم، انگلیس 23 امتیازی صدرنشینی و صعود خودش را قطعی کرد و رقابت برای صعود به پلی‌آف بین اسکاتلند 17 امتیازی، اسلواکی 15 امتیازی و اسلوونی 14 امتیازی در جریان است.

 در گروه سوم، آلمان 3 بر یک  در زمین ایرلند شمالی پیروز شد و صعودش را جشن گرفت. رودی در دقیقه 2، واگنر در دقیقه 21 و کیمیش در دقیقه 86 برای قهرمان جهان گل زدند و مگنیس در دقیقه 93 گل ایرلندشمالی را به ثمر رساند.

در همین گروه، نروژ 8 بر صفر سن‌مارینو را خرد کرد. در جدول، آلمان 27 امتیازی در صدر جدول صعودش را قطعی کرد و ایرلند شمالی 19 امتیازی به مرحله پلی‌آف راه یافت.

 در گروه پنجم، دانمارک در خانه مونته‌نگرو یک بر صفر پیروز شد و رومانی 3 بریک میهمانش، قزاقستان را برد. در جدول این گروه، لهستان 22 و دانمارک 19 امتیازی شانس صعود مستقیم را دارند و مونته‌نگرو با 16 امتیاز در رده سوم هنوز می‌تواند به پلی‌آف راه یابد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها