PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۳۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
مدیرعامل استقلال از انتخاب شفر به عنوان سرمربی استقلال راضی به نظر می رسد.


سیدرضا افتخاری بعد از انتخاب ویلفرد شفر پاسخ خبرنگاران را داد و گفت: قبل هم گفته بودیم گزینه اول تریم است و اگر نشد گزینه های بعدی را انتخاب می کنیم. رقم ایشان بالا بود و اخبار خوبی دریافت نکردیم چون قرارداد ایشان فوق العاده بالا بود. ما در هیئت مدیره گفته بودیم تا 2 میلیون دلار هم  حاضریم بدهیم ولی تریم چیزی در حدود 4 تا 5 میلیون دلار  از ما خواست. از همان اول هم معلوم بود تریم نمی آید چون قراردادش فوق العاده بالا بود و قراردادش از توان باشگاه با این همه بدهی خارج بود.

 

او ادامه داد: پنج شش گزینه را معرفی کردیم و اعضای هیئت مدیره او را تایید کردند. رقم شفر به رقم پیشنهادی ما می خورد. ایشان مربی بزرگی بوده که در بوندس لیگا، الاهلی و العین کار کرده است و در جام جهانی کامرون را همراهی کرده است. ایشان شناخت کاملی از منطقه دارد و با علی کریمی و فرهاد مجیدی کار کرده است ضمن این که میک مک درموت 3سال دستیارش بوده است. این خیلی مهم است چراکه او الان یک دستیار بسیار هماهنگ دارد.


او در مورد ادامه همکاری با شفر می گوید: به او گفتم قراردادش سال بعدش به نتایج این فصل بستگی دارد. به او گفتیم ماندنش بستگی به کسب سهمیه آسیایی، قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی دارد ضمن اینکه ما هیچ افزایش دستمزدی برای سال دومش نداریم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار