PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
در شب درخشش ستاره آرژانتینی، بارسلونا فاتح دربی کاتالونیا شد.


 آخرین بازی شب دوم از هفته سوم لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با برتری قاطعانه 5  بر صفر بارسلونا مقابل میهمانش، اسپانیول به پایان رسید.

 لیونل مسی آرژانتینی فوق‌ستاره دربی کاتالونیا بود و با به ثمر رساندن سه گل میزبان در دقایق 26، 35 و 67 هت‌تریک کرد. سایر گل‌های بارسلونا توسط پیکه در دقیقه 86 و سوارز در دقیقه 90  زده شد. 

 بارسا با این پیروزی ضمن حفظ رکورد صددرصد پیروزی در این فصل 9 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت. اسپانیول  یک امتیازی هم به رده پانزدهم سقوط کرد.

در ادامه هفته سوم لالیگای اسپانیا با برتری 3 بر صفر سویا در خانه‌اش مقابل ایبار ادامه یافت.

گانزو در دقیقه 47، بن‌یدر در دقیقه 76 و نولیتو در دومین وقت‌های تلف شده نیمه دوم  3 گل سویا را به ثمر رساندند تا این تیم 7 امتیازی و موقتا صدرنشین شود. ایبار 3 امتیازی در رده سیزدهم قرار گرفت.

تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر لوانته به تساوی یک بر یک رضایت داد.

در این بازی نخست این تیم تازه صعود کرده به لالیگا بود که در دقیقه 12 توسط ایوی لوپس به گل رسید اما در ادامه لوکاس واسکز در دقیقه 36 کار را برای رئال مادرید به تساوی کشاند.

در دقیقه 28 این بازی کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئالی‌ها از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شد و جای خود را به گرث بیل داد. علاوه بر بنزما، کهکشانی‌ها دفاع چپ برزیلی خود مارسلو را در دقیقه 89 به دلیل زدن ضربه عمدی به مدافع حریف مستقیماً کارت قرمز گرفت و اخراج شد.

این دومین تساوی خانگی متوالی کهکشانی‌ها در فصل جدید پس از مساوی 2 بر 2 دو هفته پیش آنها برابر والنسیا بود.

همچنین والنسیا و اتلتیکو مادرید به تساوی بدون گل رسیدند.

در این بازی سرد و نه‌چندان جذاب ورزشگاه «مستایا» اتفاق خاصی رخ نداد و پس از یک جدال کم‌موقعیت 2 تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

 با این نتیجه اتلتیکوی 5 امتیازی بالاتر از رئال مادرید در رده چهارم قرار گرفت و والنسیا با همین تعداد امتیاز در مکان ششم ایستاد.



برچسب ها: لالیگا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار