PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
دیدارهای جام حذفی در شهرهای مختلف برگزار شد.
کیهان ورزشی-

تیم‌های فوتبال پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک شانزدهم جام  حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری 2 بر 1 شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا معین عباسیان در دقیقه 70 دروازه فرزین گروسیان را باز کرد اما در 5 دقیقه پایانی این تراکتورسازان بودند که توانستند با گل‌های مهدی شریفی 87 و محمد ایرانپوریان در 90 بازی را به نفع خود به پایان برسانند و جواز حضور در مرحله بعد را کسب کنند.

در یکی دیگر از دیدارهای این مرحله نیز داماش گیلان موفق شد با تک گل محمد مختاری، سیراف کنگان را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

در ادامه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور تیم فوتبال سپاهان از ساعت 18:45 میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر صنعت نفت به پایان رسید.

برای زردپوشان آبادانی در این دیدار مگنو باتیستا در دقیقه 9 گلزنی کرد. با این نتیجه صنعت نفت آبادان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و برای مشخص شدن حریفش باید منتظر قرعه‌کشی باشد.

تیم فوتبال استقلال خوزستان از ساعت 20 در ورزشگاه خانگی خود میزبان میعاد مغان اردبیل بود که این دیدار در نهایت با برتری پنج بر صفر شاگردان عبدالله ویسی به پایان رسید.

برای استقلال خوزستان در این دیدار جونیور مارینی در دقایق 29 و 53 و فرزاد بهمنی دقیقه 64 و س


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار