PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۲۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
سرمربی تیم نفت تهران گفت: با شرایطی که باشگاه نفت دارد دیگر در نفت نخواهم ماند چرا که شاید مالکان جدید بخواهند کادر فنی مدنظر خودشان را بیاورند.

حمید درخشان در خصوص اینکه شایعه استفعایش از باشگاه نفت صحت دارد یا نه، گفت: من استعفا نداده‌ام اما وقتی مالک باشگاه نفت می‌گوید دیگر قصد هزینه کردن برای تیم نفت را ندارد، من چرا باید در این باشگاه بمانم؟ در این شرایط ماندن من در  این تیم درست نیست.

وی ادامه داد: وزارت نفت موافقت نکرده تا سند باشگاه نفت به نام شرکت بهنام پیشروی کیش زده شود  و به همین دلیل وقتی قرار است مالک جدید به این باشگاه بیاید شاید آنها بخواهند کادر فنی جدید و مدنظر خودشان را بیاورند و در این شرایط باقی ماندن من در این تیم درست نیست.

سرمربی تیم نفت تهران تصریح کرد: به همین دلیل دیگر در تیم نفت کار نخواهم کرد. همین امروز قرار بود به عباس‌آباد مازندران برویم اما مالک باشگاه عنوان کرد که دیگر برای نفت هزینه نمی‌کند. توقع دارید من اصرار کنم این اردو انجام شود و هزینه بدهید؟ در این شرایط من هم دیگر در نفت نمی‌مانم.دوران فعالیت من در این تیم به اتمام رسید.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی پاشائی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
0
0
متاسفانه در این چند سال اخیر به خاطر مدیریت غلط عناصر غیر فوتبالی تیم های ریشه دار تهران منقرض و نابود و یا در حال فروپاشی هستن واقعا برای فوتبال این مملکت باید خون گریست که بزرگترین افتخار مدیران لایقش!!!!!حضور در جام جهانی به عنوان سند افتخارشان برای ابقا شدن در پست ریاستشان هست و عاجز از حل مشکلات فوتبالی این مملکت هستن.در هر صورت امیدوارم این اتفاق نیفتد و مشکلات تیم نفت به امید خدا حل شود واقعا حیف هست انسان دلش میسوزد امیدوارم پیشکسوتان محترم تیم نفت به داد این تیم برسند تا نفت مانند...بانک ملی.تهرانجوان.عقاب.و...نشود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار