PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۳۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کوتینیو و دی ماریا به بارسلونا می پیوندند؟ دیگو کاستا به اتلتیکو چطور؟ پاسخ همه این ها تا 24 یا 48 ساعت بعدی مشخص خواهند شد.
کیهان ورزشی -

از اول جولای بود که نقل و انتقالات تابستانی در اروپا شروع شد و تاکنون شاهد جا به جایی های عجیبی همچون انتقال 222 میلیون یورویی نیمار از بارسا به پی اس جی بوده ایم. میلانی ها نیز خریدهای زیاد و پر سر و صدایی داشته اند.

 در حال حاضر بارسلونا باشگاهی است که بیشترین اخبار و حواشی نقل و انتقالاتی را متوجه خود می بیند. کوتینیو و دی ماریا مدنظر آبی اناری ها قرار دارند و به عنوان پلان B نیز نام هایی چون دیبالا، گریزمان و توماس لمار مطرح شده اند؛ ولی آخرین مهلت بارسا و دیگر باشگاه های اروپایی برای جذب بازیکن تا چه تاریخی است؟

آلمان: مهلت نقل و انتقلات فوتبال آلمان فردا پنجشنبه ساعت 17.59 به وقت محلی(20.29 به وقت ایران) به اتمام می رسد.

 انگلیس: تیم های انگلیسی تا فردا پنجشنبه ساعت 22.59 به وقت محلی زمان دارند تا بازیکن جدید به خدمت بگیرند. پس از این تاریخ، جذب بازیکن ممکن نیست ولی جدایی بازیکنان مقدور خواهد بود.

 اسپانیا: تیم های اسپانیایی تا روز جمعه ساعت 23.59 به وقت محلی قادر به جذب بازیکن خواهند بود. به این ترتیب بارسلونا با وجود اینکه نقل و انتقالات انگلیس فردا شب به اتمام می رسد، می تواند تا روز جمعه به انتقال کوتینیو امیدوار بماند.

 ایتالیا: فردا ساعت 23.59 به وقت محلی.

 فرانسه: فردا ساعت 23.59 به وقت محلی.

 پرتغال: تیم های پرتغالی تا 22 سپتامبر ساعت 23.59 به وقت محلی می توانند بازیکن جدید خریداری کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار