PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
سوپرکاپ اسپانیا بارسلونا 1- رئال مادرید 3
رئال مادرید در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا در خانه بارسلونا به پیروزی 3-1 رسید تا با امیدواری بیشتری در انتظار دیدار برگشت باشد.
کیهان ورزشی -

 دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ها ایجاد شد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. در ادامه بارسا تا اندازه ای بر بازی مسلط شد اما این رئال بود که می توانست در دقیقه 18 به گل برسد اما ضربه ایسکو به کنار دروازه بارسا برخورد کرد.

 

 

 

در دقیقه 25، چیزی نمانده بود که ضربه آزاد لیونل مسی به گل اول بازی منجر شود اما توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه کیلور ناواس به بیرون رفت.در دقایق پایانی نیمه اول هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل انجام دادند اما موقعیت های هیچ یک از دو تیم تبدیل به گل نشد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و تنها 7 دقیقه از این نیمه سپری شده بود که این تیم به گل رسید. روی حرکت خوب مارسلو از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه بارسا بود که پیکه به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و رئال را پیش انداخت.

 

 

سه دقیقه بعد رئال می توانست به گل دوم برسد اما ضربه کارواخال را پیکه از دهانه دروازه خارج کرد.

 در ادامه بازیکنان بارسا تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند و چندین موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 77 به گل رسیدند.

 خطای کیلور ناواس روی لوئیس سوارز، یک ضربه پنالتی نصیب بارسا کرد و مسی توانست برخلاف جهت حرکت ناواس آن را تبدیل به گل کند.

 

 

 

 

 

اما این نتیجه چندان پایدار نبود و تنها سه دقیقه بعد، رئال به گل دوم رسید. در حالی که بازیکنان بارسا به دنبال گل برتری بودند، رئالی ها با یک ضدحمله سریع به محوطه جریمه بارسا رسیدند و در نهایت رونالدو با یک شوت تماشایی کار را تمام کرد.

 در دقیقه 83 داور برخورد اومتیتی و رونالدو در محوطه جریمه بارسا را خطا تشخیص نداد و در مقابل ستاره پرتغالی را به دلیل تمارض با اخطار جریمه کرد و با توجه به اینکه او بعد از شادی گل اش، به دلیل درآوردن پیراهن، یک کارت زرد گرفته بود، از بازی اخراج شد.

 بازیکنان بارسا که می خواستند از برتری شان برای رسیدن به گل تساوی استفاده کنند، فشار زیادی روی دروازه رئال وارد کردند اما این رئال بود که در دقیقه 90 به گل سوم رسید.

 این بار مارکو آسنسیو بود که پشت محوطه جریمه بارسا صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی، کار را تمام کرد.

 در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و رئال در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا به یک پیروزی ارزشمند رسید.



نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار