PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
روزنامه آلماني فرانكفورتر آلگماينه نوشته ايران از جام جهانى روسيه محروم شود.
کیهان ورزشی -

در پی اظهارات محمدرضا داورزنی معاونت وزارت ورزش مبنی بر محرومیت مسعود شجاعی و احسان حاج صفی به دلیل بازی مقابل تیم فوتبال مکابی رژیم اشغالگر قدس در مرحله مقدماتی لیگ اروپا، این روزنامه مشهور آلمانی از فیفا درباره محرومیت ایران استعلام گرفته است.

به نوشته این روزنامه آلمانی پاسخ سخنگوی فیفا به ایمیل این روزنامه درباره حرف های داورزنی چنین بوده است: «ما در حال حاضر اوضاع را زیرنظر داریم و از فدراسیون فوتبال ایران درخواست اطلاعات کرده ایم. در این لحظه قادر به ارائه توضیح بیشتری در این خصوص نیستیم

اظهارات محمدرضا داورزنی مبنی بر محرومیت احسان حاج صفی و مسعود شجاعی بازتاب زیادی در رسانه های جهان داشته و از مارکا تا اکیپ و از نیویورک تایمز تا گاردین این حرف ها را منتشر کرده اند و این بیم وجود دارد که به دلیل اینکه داورزنی از نظر سازمانی عضو سازمان وزارت ورزش هست و فیفا به دخالت نهادهای بالادستی در فوتبال حساس است، این مساله باعث مشکلاتی برای فوتبال ایران بشود.

پیش از داورزنی فدراسیون فوتبال رأسا اقدام این دو بازیکن در حضور در مسابقه یاد شده را محکوم کرده و اعلام کرده بود بعد از صحبت با این دو بازیکن تصمیم مقتضی را درباره آنها اعمال خواهد کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار