PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
بازیکنان تیم فوتبال امید ایران با حساب دو بر یک توانستند قرقیزستان میزبان گروه A مرحله مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را شکست دهند.


در نخستین دیدار از مرحله مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا عصر امروز در بیشکک پایتخت قرقیزستان ایران به مصاف این کشور رفت و توانست با حساب دو بر یک میزبان خود را شکست دهد و موقتا صدرنشین گروه شود.  
دیدار ابتدا قرقیزها در دقیقه ١٠ گل نخست دست یافتند اما در ادامه رضا شکاری در دقیقه ۱۱ و علی قلی زاده در دقیقه ۴۳ گل های پیروزی بخش ایران را به ثمر رساندند.
ايران در اين ديدار با تركيب با نیما میرزازاد، مهران درخشان مهر، نیما طاهری، سینا خادم پور، صادق محرمی، محمد مهدی مهدی خانی ( ابوالفضل رزاق پور )، سینا مریدی، میلاد سرلک، علی قلی زاده، رضا شکاری و رضا جعفری ( رضا كرم لاچعب ٨٥ ) به میدان رفت.

روز یک شنبه تیم ایران در آخرین دیدار خود با تیم ملی عمان از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه دیدار خواهد کرد. تیم ملی سریلانکا با انصراف از شرکت در این مرحله تعداد تیم های حاضر در این گروه را به سه تیم کاهش داد تا روز جمعه نیز قرقیزستان و عمان به مصاف هم بروند.
همچنین بازیکنان تراکتورسازی و استقلال تهران نیز برای حضور در این مسابقات ۵ بازیکن خود را در اختیار تیم ملی امید قرار ندادند تا تیم ملی با ترکیبی ناقص به این مسابقات برود.  

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار