PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت:قراردادی نداشتیم که بخواهم استعفا کنم.


کیهان ورزشی-

سجاد انوشیروانی درباره استعفایش از سرمربیگری تیم ملی وزنه‌برداری به فارس گفت: قراردادی نداشتیم که بخواهم استعفا کنم. از روز اول امروز و فردا کردند و حالا هم خیلی راحت کناره‌گیری خودم را اعلام می‌کنم و برای وزنه‌برداری آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: حرمت شاگردی و استادی در تیم ملی از بین رفته بود و برای اینکه جایگاه و شأن‌ مربیگری حفظ شود و بیشتر از این این موضوع از طرف من ادامه پیدا نکند، کناره‌گیری کردم. هدف من این بود که تیم ملی در مسیر درست قرار گیرد و امیدوارم ورزش ایران بیشتر از این از چنین مواردی متضرر نشود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری تصریح کرد: امیدوارم تیم ایران در مسابقات جهانی موفق باشد و خوشحالم تا به امروز خدمتکار خوبی برای وزنه‌برداری بوده‌ام. دغدغه من رشد و پیشرفت وزنه‌برداری است و حتی قدم کوچکی در این مسیر برداشته باشیم خوشحال هستم.

انوشیروانی در پاسخ به این سوال که این موضوع را با مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری مطرح کرده است یا نه گفت: بله، خیلی کوتاه صحبت کردیم و او موافقت کرد و گفت مشکلی نیست.

در همین زمینه علی مرادی  درباره استعفای سجاد انوشیروانی از سرمربی‌گری تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان گفت: در این رابطه صحبت کردیم و قرار شد با وی کناره‌گیری‌اش را به صورت مکتوب اعلام کند و سپس در شورای فنی در این‌باره تصمیم‌گیری و بحث شود.

وی ادامه داد: این موضوع نباید به این شکل رسانه‌ای می‌شد و باید در آرامش بعد از طرح در شورای عالی و تصمیم‌گیری در خصوص آن به رسانه‌ها انتقال پیدا می‌کرد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که آیا چنین تغییراتی در این بازه زمانی کوتاه تا مسابقات جهانی به ضرر وزنه‌برداری نیست، گفت: اینطور نیست، حتی زمانی که می‌خواستیم انوشیروانی را بیاوریم انتقادات زیادی به جوانی و کم تجربگی او پیش از المپیک می‌شد. خوشبختانه آنقدر پتانسیل بالایی در وزنه‌برداری داریم که وزنه‌برداری ایران چشم و چراغ وزنه‌برداری جهان است.

علی مرادی تصریح کرد: وزنه‌برداری ایران قائل به فرد نیست، کارهای زیرساختی خوبی در وزنه‌برداری انجام شده است و در بحث مربیگری و کادر فنی هم چنین مسائلی در دستور کار است. البته نقاط ضعف و قوتی هم وجود دارد که باید برطرف شود اما دوستانی که اصرار به نبودن دارند از نظر ما مشکلی برای جدایی ندارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار