PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی در پی باخت اخیر تیم ملی این کشور مقابل قطر، سرمربی آلمانی تیمش را اخراج کرد.
کیهان ورزشی-

به نقل از خبرگزاری رسمی کره جنوبی (یونهاپ)، به دنبال باخت 3 بر 2 تیم ملی کره جنوبی در خانه قطر در چارچوب بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 که شانس صعود این تیم به مرحله نهایی رقابت‌ها را به خطر انداخته است، فدراسیون فوتبال کره جنوبی اولی اشتیلیکه را از سرمربیگری تیم ملی این کشور برکنار کرد.

فدراسیون فوتبال کره جنوبی این تصمیم را بعد از جلسه‌ای اعضای کمیته فنی‌اش در شهر سئول، در حالی اتخاذ کرد که تنها یک روز از بازگشت اشتیلیکه و شاگردانش از دوحه گذشته بود.

لی یونگ سو، مدیر فنی تیم ملی کره جنوبی با اعلام اینکه قطع همکاری اشتیلیکه و فدارسیون فوتبال کره جنوبی بر اساس یک توافق دوجانبه بوده است، گفت: از سال 2014 که اشتیلیکه سرمربی تیم ملی کره جنوبی شد، او برای توسعه فوتبال این کشور سخت تلاش کرد و در جام ملت‌های آسیای سال 2015 نیز نتایج خوبی گرفت. با این حال ما به این نتیجه رسیده‌ایم که او نتوانسته در مرحله انتخابی جام جهانی نتایج مطلوبی کسب کند.

تیم ملی کره جنوبی در حال حاضر از هشت بازی‌اش در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در گروه A، 13 امتیاز از 4 پیروزی و یک تساوی و سه شکست دارد و ازبکستان رده سومی را در فاصله یک امتیازی خود می‌بیند. این در حالیست که تنها دو دور دیگر به پایان رقابت‌ها باقی مانده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار