PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۳۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برخی ظاهرا کار تیمی را در پرسپولیس فراموش کرده اند.


کیهان ورزشی-


علی اکبر طاهری پس از جلسه امروز خود با بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: درباره اتفاقات اخیر ابتدا باید بگویم هیچ باشگاهی به اندازه باشگاه پرسپولیس به بازیکنانش پرداختی نداشته است. یک باشگاه در ایران بیاید و بگوید ما یک ریال از پرسپولیس بیشتر پول داده ایم. من یک باشگاه دولتی هستم. خلاف نمی کنم. چک بازی نمی کنم. وعده نمی دهم. وعده و وعید روی کاغذ را هم قبول ندارم. من به بازیکنم پول داده ام. هر چه را که گفتیم عمل کردیم. حالا ممکن است یک عده برداشت های دیگری داشته باشند که همان ها باید جوابگوی هواداران باشند.

طاهری در پاسخ به این سوال که چه راهکاری را برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات در نظر دارد بیان داشت: ان شاالله در آینده ای نزدیک خواهید دید که ما چه کاری را انجام می دهیم. 

وی اضافه کرد: بازیکن ما باید فکر هوادار باشد. هواداری که سنگ تمام  گذاشته است. از کار و زندگی خود می زند و به محل تمرین می آید تا با بازیکن محبوبش عکس بگیرد و شاد شود. هیچ بازیکنی نباید به خودش اجازه بدهد با یک اشتباه و قصور این هوادار را ناراحت کند.

طاهری درباره حمله هواداران به بازیکنان پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز خاطرنشان کرد: من از آنها می خواهم که خدایی ناکرده به بازیکنی بی احترامی نشود.بازیکن ما هم باید بداند اگر این پیراهن را پوشیده افتخاری بزرگ نصیبش شده است. آنهایی که فکر می کنند در قراردادشان مطلبی هست که رعایت نشده اعلام کنند. 

برچسب ها: علی اکبر طاهری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار