PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - April 17 2024
کد خبر: ۳۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
مهاجم برزیلی تیم فوتبال تراکتورسازی چهاردهم اردیبهشت ماه با تبریزی ها خداحافظی می کند.

کیهان ورزشی-


 ادر لوسیانو ادینیو مهاجم برزیلی تراکتورسازی که در شهر تبریز از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است دو بازی دیگر در این تیم حضور خواهد داشت. 

این بازیکن به دلیل مصدومیت دیدار هفته بیست و نهم تیمش برابر سپاهان را از دست داد اما امروز پس از فیزیوتراپی که انجام داد امیدوار شد که در بازی بعدی مقابل نفت تهران تیمش را همراهی کند.

ادینیو در این بازی که در روز چهاردهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود. طی مراسمی با هواداران پرشور تبریزی خداحافظی خواهد کرد.

البته گفتنی است که او آخرین بازی خود را برابر نفت تهران در فینال جام حذفی برای تراکتورسازی انجام خواهد داد اما از آنجایی که این دیدار خارج از تبریز و در خرمشهر برگزار می شود مراسم خداحافظی او به آخرین هفته لیگ برتر یعنی قبل از فینال جام حذفی موکول شد.

مهاجم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در تصمیمش مبنی بر جدایی تراکتورسازی تجدیدنظر کند خاطرنشان کرد: متاسفم من 14 سال بیرون خانه بودم؛ قطر، دوبی و ایران دیگر وقت بازگشت به خانه است می خواهم نزدیک خانه فوتبال بازی کنم. من تبریز را دوست دارم. همه ایران را دوست دارم اما به خاطر پدر و مادرم و همسرم و بچه هایم دیگر باید برگردم. 

وی اذعان داشت: روز بازی با نفت در یادگار امام با هوادارن مان خداحافظی می کنم. بازی فینال جام حذفی هم آخرین حضورم در فوتبال ایران خواهد بود. 

ادینیو در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد بار دیگر به فوتبال ایران برگردد گفت: سه، چهار سال دیگر برمی گردم و به عنوان مربی یا کمک مربی کار می کنم زیرا اینجا را دوست دارم.

وی درباره پیش بینی اش از نتیجه فینال جام حذفی تصریح کرد: نفت تیم خوبی است. فینال 50-50 است اما ان شاالله ما برنده می شویم و هواداران مان را خوشحال می کنیم. 

ادینیو در پایان گفت: دوست داشتم قهرمان لیگ برتر می شدیم. به پرسپولیس تبریک می گویم اما دلم می خواست با دو جام به برزیل برگردم. ان شاالله با یک جام فوتبال ایران را ترک می کنم تا کارم را در برزیل دنبال کنم.

قلعه نویی: دوست دارم کنارم باشد

در همین زمینه امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی  به این موضوع چراغ سبز نشان داد و اظهار داشت: لوسیانو بازیکن بسیار خوب و خوش اخلاقی است چرا که نه؟ ان شاالله اگر خواست مربیگری را آغاز کند دوست دارم در کنارم حضور داشته باشد زیرا هم از نظر فوتبالی توانمند است و هم بازیکن خوش اخلاقی به حساب می آید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای روز خداحافظی او از فوتبال تبریز برنامه ای طراحی شده است گفت: حتما به باشگاه پیشنهاد می دهم تا مراسمی برای او ترتیب داده شود.




نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار