PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
سرمربی تیم پرسپولیس گفت:همه تلاشمان را برای بازی الهلال می کنیم.


کیهان ورزشی-


برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل الهلال اظهار داشت:بازی سختی داریم. با توجه به سابقه و حضور زیاد در این تورنمنت، الهلال از شانس بالایی بابت صعود برخوردار است.با تیمی بازی می‌کنیم که بیش از ۵۲ قهرمانی داشته است  این بازی، نبرد قهرمان ایران و عربستان است و به همین دلیل دشوار خواهد بود.برای کسب 3 امتیاز وارد زمین می‌شویم هر چند می‌دانیم کار خیلی دشواری پیش‌رو داریم.بازی اول‌مان در عمان مقابل الهلال در شرایط خوبی برگزار شد و مایلم از عمان بابت میزبانی مناسب قدردانی کنم. عمانی‌ها در بازی اول استقبال خوبی از ما داشتند و جو صمیمانه بود. انتظار داریم که در بازی فردا هم همین طور باشد.

وی ادامه داد:ما با تیمی بازی داریم که بیشترین قهرمانی را در آسیا دارد.الهلال همیشه در لیگ قهرمانان حضورداشته و در نیمه نهایی هم بوده است.دو هفته پیش از پایان لیگ شان قهرمان شدند.طبیعی است بازی سختی در پیش داریم.به ویژه اینکه سه بازیکن اصلی مان را نداریم.سید جلال حسینی،سروش رفیعی و احتمال زیاد انصاری.با همه این ها همه تلاشمان را برای بازی الهلال می کنیم.ما با خوش‌بینی مطلق وارد بازی‌ها می‌شویم و در اولین بازی هم نشان دادیم که آن‌ها بهتر از ما نیستند. همه چیز بستگی به این دارد که چه تیمی بیشتر انرژی خودش را حفظ کند.ما تیم قدرتمندی در اختیار داریم و باید در کارهای دفاعی و به خصوص در حمله خوب باشیم. در هر صورت باید بهتر از الهلال باشیم.

برانکو در پایان افزود: در گروهی قرار داریم که بازی‌هایش همچون دیدارهای نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. پرسپولیس شانس راهیابی به مرحله بعد این رقابت‌ها را دارد.ما در بازی فردا سعی می‌کنیم بهترین بازی‌مان را به نمایش بگذاریم. بازی اول‌مان مقابل الهلال بازی دشوار و باکیفیتی بود. من به بازیکنانم خوشبین هستم و امیدوارم فردا نتیجه به سود تیم ما رقم بخورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار