PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بر حضور بدون حاشیه کاروان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تأکید کردند.

کیهان ورزشی-

 شاهرخ شهنازی در خصوص مصوبات امروز هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: یکی از بحث‌های که امروز صورت گرفت موضوع انتخاب پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی بود. با توجه به اینکه در این بازی‌ها حضور بانوان با نماد و حجاب اسلامی مد نظر بود، خانم مه‌لقا جام بزرگ، عضو تیم ملی تیراندازی به عنوان پرچمدار انتخاب شد.

وی با اشاره به بررسی بودجه سال 95، گفت: بررسی عملکرد این بود که توسط شباک، سرپرست خزانه‌داری و ذی حساب کمیته مطرح و به اطلاع اعضا رسید و مورد تشویق هیئت اجرایی نیز قرار گرفت. قرار است در مجمع بعدی کمیته ملی المپیک، این موضوع به اعضای آن اطلاع داده شده و تاییدیه‌اش، صورت بگیرد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در مورد بودجه سال 96، تصریح کرد: کلیات این بود توسط من و خزانه‌دار، به اطلاع اعضای هیئت اجرایی رسید و کلیات آن تصویب شد.

شهنازی که سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی را بر عهده دارد، تصریح کرد: امروز همچنین گزارشی در خصوص آخرین اقدامات برای ثبت‌نام اعضای کاروان، اسکان، آی دی کارت‌ها و ویزای آنها ارائه شد. هیئت اجرایی نیز تأکید کرد که همه کارهای مربوطه این بازی‌ها تا پایان این رویداد پیگیری شود تا کاروانی بدون حاشیه در باکو حضور داشته باشد.

برچسب ها: مه لقا جام بزرگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار