PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
سرمربی تراکتورسازی گفت:متاسفانه چندوقتی است که در آذربایجان اتفاقاتی می افتد نه متعلق به فرهنگ مردم آذربایجان است و نه تیم های آذربایجانی .

کیهان ورزشی-


 امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل استقلال اظهار داشت:  حادثه آذربایجان را تسلیت می گویم. امیدوارم دولتمردان هرچه زودتر به فکر باشند. مشکلات سیل زدگان را برطرف کنندو شاهد چنین اتفاقاتی در ایران نباشیم. متاسفانه چندوقتی است که در آذربایجان اتفاقاتی می افتد نه متعلق به فرهنگ مردم آذربایجان است و نه تیم های آذربایجانی . آذری ها جزو اولین ها بود و در بازی با النصرهم نشان دادند.متاسفانه شاهد مسایلی هستیم که همه چیز را زیر سوال می برد در شان فرهنگ مردم نیست یک عده کارهایی می کنند که باعث می شود یکسری اتفاقات بیفتد. یکسر فوتبال برد و یک سر آن باخت. متاسفانه اینجا شاهدیم که اتفاقات بدی دارد می افتد.از چند سال گذشته یکسری آقایان آمدند برای منافع خودشان با این فرهنگ بازی کردند. فردا بیاییم انرژی خودمان را بگذاریم برای تشویق کردم تراکتورسازی و  احترام به تیم  حریف. کسی درباره قهرمانی پرتغال صحبت نمی کند اگر کاری اخلاقی 50 سال پیش اتفاق افتاده باشد مثل کارهایی که آقای تختی می کرد همیشه ماندگار می شود. همه دست به دست هم بدهیم تا این مشکلات که دارد گریبانگیر فوتبال آذربایجان می شود ریشه کن شود. من 35 سال است که دارم می روم و می آیم ما لیگ قدس آمدیم بازی کردیم و بازی هم 2بریک تمام شد هیچ اتفاقی هم نیفتاد. من نبودم اما شنیدم در بازی پرسپولیس و ماشین سازی اتفاقاتی افتاد که شما نباید اجازه بدهید با فرهنگ آذربایجان بازی شود.

وی افزود: بازی حساس است و هر دو تیم  استقلال و تراکتورسازی به دنبال جایگاه دومی هستند با بردی که به دست آوردیم از فشار درآمدیم. بعد از برد مقابل پدیده از نظر روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کردیم.  استقلال تیم خوبی است در این چند وقت گذشته چه در جام قهرمانی آسیا و چه در لیگ نتایج خوبی گرفته است. یکی از دستورات کاری ما پرس در میانه زمین است که ارتباط بین خط هافبک و حمله را قطع کنیم روی نقاط ضعفشان را کار کردیم تا اینکه شکست دهیم. انتظار داریم طرفداران بیایند و حمایت کنند. امیدواریم فردا با حضور تمام هواداران شاهد یک بازی زیبا باشیم و ما هم بتوانیم به اهدافمان برسیم. 

 

سرمربی تراکتورسازی وی در پاسخ به این پرسش که کسب تساوی می تواند راضی کننده باشد خاطرنشان کرد: ما در مقابل استقلال دو هدف دایم یکی اینکه گل نخوریم و هدف دوم به سه امتیاز کامل برسیم و اگر تساوی هم رقم بخورد اینطور نیست که همه چیز را  از دست داده باشیم چون دوبازی حساس پیش رو دارند. خیلی مواقع شاهد بودیم که در زمین خود نتایج خوبی گرفته ایم. نمی دانم چرا شما یک مساله را توجه نمی کنید یا نمی خواهید توجه کنید. ما باید خداراشاکر باشیم با این اتفاقاتی که افتاده تراکتور همچنین جایگاهی دارد. مگر می شود یک تیم 6 بازیکن خود را از دست بدهد و فینال جام حذفی برودو در کورس باشد. همین پرسپولیس که قهرمان شد 7 بازیکن اصلی داشت و بااضافه شدن سروش روند آنها تغییر کرد. و وقتی کامیابی نیا را نداشتند چقدر تاثیر روی روند این تیم داشت.

وی گفت: ما تا قبل از بازی با پرسپولیس دو امتیاز عقب بودیم اگر سجاد ، عالیشاه ، سروش  و نوراللهی را داشتیم شرایطمان فرق می کرد با همه اینها 40 درصد بازیکنان ما مصدوم هستند و بازیکن تعویضی زیادی هم نداریم. با همه اینها باز هم خداراشکر می کنیم که هم در فینال جام  حذفی حضور پیدا کردیم و تا اینجا نتایج خوبی گرفتیم. ما غیر از بازی با فولادخوزستان که 10 نفره شدیم مقابل سایپا و گسترش فولاد با این بضاعت مان بازی های خیلی خوبی انجام دادیم.من نمی دانم چرا کسی به این مسایل توجه نمی کند. یک سال برنامه ما اره شد. نمی خواهم دنبال مقصر بگردم. آجورلو به کمک همه تلاش می کند که این کشتی را به ساحل خوبی برساند.

 

وی تصریح کرد: ما باید با فرهنگ بزرگ آذربایجان صحبت کنیم تماشاگر اصیل تراکتورسازی در بازی با النصر دیدید که چه انجام دادند. یکسری اتفاقات افتاده ، تماشاگر برد می خواهد. تیمی که مثل تراکتور برند است طبیعی است که هواداران برد می خواهند اما باید شرایط آن را هم در نظر بگیرند. 

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه چرا تعداد بردهای تیم در بازی های خارج از خانه بیشتر از داخل خانه است خاطرنشان کرد: یکی از دلایل آن نداشتن زمین بود. ما وقتی فصل را شروع کردیم با یک زمین تمرینی مسابقات را شروع کردیم بعد جابه جایی شد. با وجود اینکه خیلی تلاش کردند اما کیفیت زمین آنطور که باید باشد نبود. این موضوع علت خاصی نمی تواند داشته باشد اگر منظورتان این است که در بازی های خانگی تماشاگر فشار آورده که اصلااین موضوع درست نیست چون آنها تا لحظه آخر همیشه تیم را تشویق کردند ما در این زمین تیم هایی همچون ذوب آهن را برده ایم. شایددلیل این موضوع دوگانگی زمین بوده و من دلیل دیگری درباره آن نمی بینم. 

وی  بیان داشت: فصل آینده پنجره نقل وانتقالات بسته است. ما 40درصد موجودی از دست داده ایم، 40 درصد بازیکن مصدوم داریم و یک چند درصدی هستند که شاید فصل آینده توانایی این فصل را نداشته باشند. ابتدا باید ببینیم تکلیف خود تراکتور چه  می شود شاید شاهد باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشیم ابتدا باید ببینیم تکلیف این موضوع چیست . آجورلو هرچقدر پول در می آورد به مطالبات بازیکنان پیشین می پردازد. باشگاه وکیل خوب گرفته که پیگیر این موضوع باشد و اگر نشود روی همین جوانان سرمایه گذاری کنیم. 

سرمربی تراکتورسازی گفت: شاید یکی از مشکلات این باشد که وقتی یک بازیکن ببینید نمی تواند جانشینی داشته باشد و پنجره نقل و انتقالات بسته است به جای 100میلیون 500 میلیون تومان بخواهد این موضوع هم یکی از مشکلاتی است که شاید پیش بیاید اگر مشکل پنجره نقل و انتقالات حل نشود. باید از بازیکن جوان در کنار بازیکن باتجربه استفاده کرد تا فوتبالش نسوزد. 

برچسب ها: امیر قلعه نویی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار