PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
استقلال فردا باید برابر تیمی به میدان برود که سخت ترین رقیب آنها در مرحله گروهی محسوب می شود.

کیهان ورزشی-

دوشنبه 23 اسفند از ساعت 19 به وقت ایران درورزشگاه 80هزارنفری آزادی ایران ،استقلال ایران به مصاف لکوموتیو تاشکند قهرمان فصل گذشته لیگ ازبکستان میرود. این تیم قرمزپوش ازبکستانی در سال2002 تاسیس شده است. این تیم پس از چند دوره نایب قهرمانی ،در فصل گذشته به کمک سرور جپاروف مردسال اسبق فوتبال آسیاموفق به قهرمانی در لیگ ازبکستان گردید. هرچند که امسال جپاروف از این تیم جدا و به استقلال ایران پیوست و با توجه به مشکل ممنوعیت جذب بازیکن توسط استقلال ایران ازسوی این تیم به سپاهان ایران قرض داده شد.


سرمربی:آندره میلی آیف سرمربی 49 ساله ازبکستانی با کمک میرکو یلیشیچ مربی استرالیایی هدایت لکوموتیو تاشکند را دردست دارند.


بازیکنان ملی پوش:1-ایگناتی نستروف با شماره 1:دروازه بان 33ساله متولد سمرقند که دروازه بان سابق تیمهای پاختاکور و بنیاد کار بوده است با 94 بازی ملی مهره شناخته شده و با تجربه لکوموتیو میباشد.2-مارات بیکمایف با شماره 10:وینگر 31ساله تیم ملی فوتبال ازبکستان با 38 بازی ملی و 5 گل ، که با 22 گل بهترین گلزن لکوموتیو در دوسال اخیر بوده است.بیکمایف با 2 گل زده بهترین گلزن تیم ملی ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2018 میباشد ضمن اینکه زننده یکی از گلهای امسال این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بوده است.3-اسلام توختاحودجایف با شماره 20:دفاع 27 ساله تیم ملی ازبکستان با 44 بازی ملی و یک گل ملی از ستونهای اصلی لکوموتیو در دوسال اخیر بوده است .


بازیکنان خارجی مطرح:1-کاخی ماخارادزه با شماره 5:هافبک 29 ساله گرجستانی و سابق تیم ملی گرجستان که پس از 4 سال حضور در پاختاکور دوباره به تیم سابق خود پیوسته است.2-محمد نونچا کونه با شماره 42:مدافع ساحل عاجی 23 ساله که قابلیت بازی در دفاع راست و دفاع وسط را دارد3- کریزو نوهه ره با شماره 7:مهاجم 19 ساله تیم ملی جوانان ساحل عاج که ذخیره طلایی لکوموتیو میباشد.


ستاره تیم:سلامت کوتی بایف با شماره 8: هافبک نفوذی و گلزن که جایگزین سرور جپاروف در این تیم شده و پیراهن اوراهم به دست آورده است.او زننده یکی از دوگل لکوموتیو در رقابتهای امسال لیگ قهرمانان آسیا بوده است.


کاپیتان تیم:تیمور کاپادزه با شماره 18: هافبک 35 ساله سابق تیم ملی ازبکستان که 120 بازی ملی و 10 گل ملی دارد ،پس از چندسال حضور در لیگ قزاقستان به کشورش برگشت و سهم عمده ای در قهرمانی سال قبل لکوموتیو در لیگ ازبکستان داشت..


ترکیب احتمالی لکوموتیو تاشکند مقابل استقلال ایران:1-ایگناتی نستروف(دروازه بان)42-محمدنونچا کونه(دفاع)20- اسلام توختاخوجایف(دفاع)28-شوخرات موخامادیف(دفاع)33-اولگ زوتیف(هافبک)18-تیمورکاپادزه(هافبک)15- سردار میرزایف(هافبک)8- سلامت کوتی بایف(هافبک)5- کاخی ماخارادزه (هافبک)11-صدرالدین عبدا..اف (مهاجم)10- مارات بیکمایف (مهاجم)


گزینه های تعویض احتمالی لکوموتیو تاشکند مقابل استقلال ایران: 99-جلال الدین ماشاریپوف(هافبک)17- سلیم مصطفی اف(مدافع)7-کریزو نوهه ره(مهاجم) 29-کوندیک روضی اف (مدافع) 37-شرزود فیضی اف (مدافع)-

*سیدمحمدرضا رضوی راد 


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار