PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
ذوب آهن اصفهان فردا برابر یک حریف پر ستاره به میدان خواهد رفت.

کیهان ورزشی-

دوشنبه 23 اسفند از ساعت 16:30 به وقت ایران درورزشگاه 34هزارنفری بنیادکار ،ذوب آهن ایران به مصاف بنیاد کار نایب قهرمان فصل گذشته لیگ ازبکستان ملقب به پرستوها میرود. این تیم سفید پوش ازبکستانی در سال 2007 از کروفچی به معنی سازنده به بنیادکار به معنی آفریننده تغییر نام یافت. 


این تیم پرافتخارترین تیم ازبکستان بوده که حتی یکبار به نیمه نهایی جام باشگاههای آسیا نیز راه یافته است.دردوران اوج این تیم بازیکنان مطرحی چون ریوالدو و سرور جپاروف در این تیم حضورداشتند.هرچند درحال حاضر این تیم قدرت سابق را ندارد اما در خانه حریف سرسخت و خطرناکی برای ذوب آهن خواهد بود.


سرمربی: سرگیی لوشان سرمربی 43 ساله ازبکستانی که سابقه 28 بازی ملی در تیم ملی ازبکستان داردوبازیکن اسبق بنیادکار هم بوده پس از جداشدن از این تیم مجددا سکان هدایت بنیادکار را دردست گرفته است.


بازیکنان ملی پوش:1-اوتابک شوکوروف باشماره 29:پدیده 20 ساله فوتبال ازبکستان که در خط هافبک بازی میکندو زننده یکی از گلهای تیم ملی ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2018 میباشد.او درتیمهای ملی نوجوانان،جوانان وامید ازبکستان حضورداشته و در تیم ملی بزرگسالان هم 10 بازی ملی و یک گل ملی دارد.2-الدورشومورودوف با شماره 10:مهاجم 21 ساله تیم ملی ازبکستان با 15 بازی ملی و 6گل ملی که فصل قبل با 10 گل زده بهترین گلزن بنیادکار در لیگ ازبکستان بود.


بازیکنان خارجی مطرح:1-وادیم سمیرتان باشماره 11:مهاجم 29 ساله تیم ملی مولداوی که امسال به بنیادکار پیوسته است و زننده یکی از گلهای این تیم در رقابتهای امسال لیگ قهرمانان آسیا بوده است.2- دوسان میشیچ باشماره 7:هافبک طراح 32 ساله صربستانی که او هم امسال به بنیاد کار پیوسته است.


ستاره تیم:داستان بک خامدام اف باشماره 17: هافبک نفوذی 20 ساله و جوان که با همین سم کم تاکنون 24 گل برای بنیادکار به ثمررسانده.او زننده یکی از گلهای بنیادکار در رقابتهای امسال لیگ قهرمانان آسیا است.او در فصل 2015 با 10 گل زده بهترین گلزن بنیادکار در لیگ ازبکستان بود


کاپیتان تیم:مرادجان زوخوروف باشماره 25:دووازه بان 34 ساله وسابقا ملی پوش که 4 سال است وظیفه حراست از دروازه بنیادکار را دارد.هم به لحاظ سن و هم سابقه حضور لیاقت کاپیتانی بنیادکار را دارد.


ترکیب احتمالی بنیاد کار در مقابل ذوب آهن ایران:25-مرادزوخوروف(دروازه بان و کاپیتان)21-دلشادبک اخمد علی اف(دفاع)4-اکرم جان کومیلف(دفاع)2-رستم آشورماتوف(دفاع)19-نوریلو توفتاسینوف(هافبک)7- دوسان میشیچ(هافبک)8-جوولون ابراهیم اف(هافبک)17-داستان بک خامدام اف(هافبک)29-اوتابک شوکوروف (هافبک)10-الدور شومورودوف(مهاجم) 11- وادیم سمیرتان(مهاجم)


گزینه های تعویض احتمالی بنیاد کار در مقابل ذوب آهن ایران:97-جاووخیر اسون کولف(مهاجم) 9-شاهزوبک نورماتوف(هافبک) 30-جورشیدجی یوسف(دفاع)16- علیشیر سانایف (هافبک)


*سیدمحمدرضا رضوی راد 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار