PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۳۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
مشاور ورزشی وزیر ورزش و جوانان گفت: 5 سال پیش پرونده مربیگری را پیش روی خودم بستم.

کیهان ورزشی-


دکتر بیژن ذوالفقارنسب پیرامون پذیرش مسوولیت در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: واقعیت این است که هر معلم و مربی ای اگر احساس کند کاری از دستش برمی آید باید قدم جلو بگذارد. به بنده پیشنهادی شد و مدتی روی آن فکر کردم.  حالا نیز ورود می کنم تا اگر بتوانم مثمرثمر باشم ادامه دهم.

وی افزود: جلسه ای حدودا 2 ساعت با آقای وزیر داشتیم و درباره موضوعات مختلف و مشکلات فوتبال و دیگر رشته ها گفت وگو کردیم. البته وزیر محترم خواسته اش این بود که بنده نه تنها در فوتبال بلکه در دیگر حوزه ها تجربیات و اطلاعات خودم را در اختیار وزارت قرار دهم. بحث مهم در حوزه ورزش قهرمانی خواهد بود.

وی درباره اینکه آیا مربیگری را ادامه خواهد داد یا خیر، بیان داشت: بنده 5 سال است که پرونده مربیگری خودم را بسته ام. 20 سال کار کردم و هم خسته شدم و هم فضا را برای ادامه دادن مناسب ندیدم. با آنکه هر سال پیشنهاداتی داشتم اما ترجیح دادم ادامه ندهم.

مشاور ورزشی وزیر ورزش و جوانان درباره برنامه های خود برای فوتبال و همچنین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: قطعا شرایط این دو باشگاه حساس است و باید اصلاحاتی صورت گیرد. این دو باشگاه باید محل  حضور آدم های صالح و توانمند باشد. با توجه به بودجه های کلانی که صرف این دو باشگاه می شود باید برنامه ریزی دقیقی نیز انجام شود. بنده نیز طرح و برنامه هایی دارم که در اختیار وزیر قرار خواهم داد.

ذوالفقارنسب درباره شروع کار خود خاطرنشان کرد: تا امروز از صدور حکم خودم خبر نداشتم و من هم امروز این مساله را شنیدم. می دانم که یک دست صدا ندارد و قرار نیست من به تنهایی ناجی شوم. ضمنا نقش اجرایی ندارم و برداشت های خودم را مطرح می کنم. سعی می کنم 5، 6 نفر از افراد توانمند را به عنوان همکار در کنار خودم داشته باشم. بعد از تعطیلات نوروزی در وزارت مستقر خواهم شد و هفته ای دو، سه روز در آنجا حضور خواهم داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار