PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
لیگ‌های فوتبال اروپا
کیهان ورزشی-

لیگ‌های فوتبال اروپا شب گذشته با انجام چند مسابقه پیگیری شد.

*در اسپانیا، بارسلونا در ویسنته کالدرون میهمان آتلتیکو مادرید بود. بارسا ابتدا دقیقه ۶۴ توسط رافینیا به گل رسید اما دیه‌گو گودین دقیقه ۷۵ بازی را به تساوی کشاند. دقیقه ۸۷، مسی گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا شاگردان لوئیز انریکه با پیروزی زمین بازی را ترک کنند (۲-۱). در دیگر دیدار حساس این هفته، رئال مادرید در زمین ویارئال به سختی و با نتیجه ۳-۲ این تیم را شکست داد. بیل، رونالدو (پنالتی) و موراتا گلزنان رئال در این مسابقه بودند.
سایر نتایج:
اسپانیول ۳-۰ اوساسونا
بیلبائو ۳-۱ گرانادا
خیخون ۱-۱ سلتاویگو

*در ۲ بازی پایانی هفته بیست و دوم بوندسلیگای آلمان، شالکه ۱-۱ مقابل هافن‌هایم متوقف شد و گلادباخ با دو گل اینگولشتات را از پیش رو برداشت.

*در فرانسه، سنت اتین با یک گل از کائن شکست خورد. لیون با ۵ گل متز را در هم کوبید و پاری‌سن‌ژرمن ۵-۱ مارسی را تحقیر کرد و فاصله اش را با موناکوی صدرنشین حفظ کرد.

*در انگلیس، تاتنهام با ۴ گل استوک‌سیتی را مغلوب کرد و ۵۳ امتیازی شد. دیدار تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد به دلیل حضور تیم منچستریونایتد در فینال جام اتحادیه انگلیس، لغو شد.

*در ایتالیا، آس‌رم در زمین اینتر، ۳-۱ به پیروزی رسید و با ۵۹ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت. آس‌میلان و لاتزیو نیز با یک گل از سد تیم های ساسولو و اودینزه گذشتند.
سایر نتایج:
کروتونه ۱-۲ کالیاری
جنووا ۱-۱ بولونیا
کیه‌وو ۲-۰ پسکارا
پالرمو ۱-۱ سامپدوریا

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار