PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
سرمربی نفت تهران گفت: قبلا هم بازیکنان با خواهش و تمنای ما تمرین کردند ولی این بار این اتفاق رخ نداد.


کیهان ورزشی-

 علی دایی پس از جلسه در فدراسیون فوتبال برای حل مشکل نفت تهران اظهار داشت: متاسفانه با توجه به قول و قرارهایی که مسئولان باشگاه برای پرداخت پول گذاشته بودند این قول ها عملی نشد و علی رغم میل باطنی تمرینات تعطیل شد. قبلا هم بازیکنان با خواهش و تمنای ما تمرین کردند ولی این بار این اتفاق رخ نداد.

وی در ادامه افزود: حدود 6 روز تمرین نکردیم. بازهم به نتیجه ای نرسیدیم و تصمیم گرفتیم بیاییم تا با آقای تاج حرف زنیم و بچه ها به رئیس فدراسیون فوتبال درد و دل کنند. تیم ما در جدول وضعیت خوبی دارد. می توانیم سهمیه جام باشگاه ها را بگیریم. هیچ جواب قانع کننده ای از مدیر یا مالک باشگاه دریافت نکردیم.

سرمربی نفت تهران بیان داشت: تنها تیمی که امسال توانسته آبرومند باشد در مجموعه نفت ما هستیم. بچه ها با این مشکلات ساختند و کار کردند. الان دیگر آخر صبر و تحمل مان هست. ما جزو دو تیم آخری هستیم که کمتر هزینه کردیم. نتایج ما از خیلی از تیمها بهتر بوده است. حق بچه های ماست که در کنار خدماتی که می دهند حق و حقوقشان را بگیرند. من که نمی توانم این بچه ها را تهدید کنم. از امروز تمرینات مان را شروع می کنیم. انشالله که فدراسیون و سازمان لیگ مشکلات را پیگیری کنند. 

دایی در پایان درباره حضور سجاد شهباززاده گفت: شهباززاده بازیکن بزرگی است و می تواند به ما کمک کند. منتها باید مشکلاتش حل شود تا بتواند در تیم ما بازی کند و به میدان برود. اطلاع ندارم مشکل او چه زمانی حل می شود و باشگاه باید پیگیر باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار