PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
سرمربی تیم فوتبال استقلال از شکست مقابل الاهلی امارات به عنوان یک شوک برای تیمش جوانش یاد کرد.

کیهان ورزشی-

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل التعاون عربستان اظهار داشت: اولین بازی‌مان را در آسیا با نتیجه قابل قبولی شروع نکردیم، اما به این موضوع به عنوان یک شوک به تیم جوان‌مان‌ نگاه می‌کنم. تیم جوان ما برای شروع از یک خواب عمیق بلند شد.

وی در ادامه افزود: تمام 10 بازی اخیر التعاون را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم از بازی فردا چه چیزی می‌خواهیم. نه ما و نه التعاون در عمان میزبان نیستیم. دوست داشتیم در ورزشگاه 120 هزار نفری آزادی میزبان التعاون باشیم. با این حال دوست داریم از آنالیز تاکتیکی حریف بهره تاکتیکی را برده و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شناختش از تیم التعاون عربستان تصریح کرد: ما تاریخ فوتبال عربستان را با تیم‌هایی چون الهلال، الاتحاد، الشباب و ... می‌شناسیم. در این دوره التعاون توانسته سهمیه عربستان را بگیرد و از تیم‌های دیگر شانس بهتری داشته باشد. می‌دانیم آنها در خط حمله مشکلاتی دارند، اما وقتی تیمی به عنوان نمانیده عربستان در آسیا شرکت می‌کند، قطعاً قابل احترام خواهد بود.

منصوریان با اشاره به میزبانی استقلال از التعاون در عمان گفت: تشکر می‌کنیم که اینجا امکانات خوبی برای تیم‌های ایرانی پیش‌بینی شده است. همچنین تشکر می‌کنم از فدراسیون فوتبال عمان که نهایت همکاری را با ما داشته است. امیدوارم اگر بستری فراهم شد، بتوانیم میزبان خوبی برای فدراسیون فوتبال عمان بوده و ارتباط‌مان حفظ شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار