PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
سرمربی استقلال گفت: می دانستیم از بازی چه می خواهیم.

کیهان ورزشی-

 علیرضا منصوریان  سرمربی تیم استقلال بعد از پیروزی 3 بر 2 مقابل پرسپولیس در دربی 84 گفت: اولل از همه به هواداران استقلال و فوتبال ایران تبریک می‌گویم، به خاطر این فوتبال زیبا. ما به خاطر 48 ساعت وقت کمتری که نسبت به پرسپولیس برای ریکاوری داشتیم باید تمهیدات دیگری می‌اندیشیم. بچه‌ها می‌دانستند از پرسپولیس چه می‌خواهند و تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

او در ادامه افزود: از تماشاگران که یک نیم فصل به خوبی ما را تحمل کردند تشکر می‌کنم و کادرفنی که زحمت بسیاری از بعد از بازی السد کشیدند. به طرفداران پرسپولیس هم خسته نباشید می‌گویم و اینکه این فقط یک 90 دقیقه فوتبال بود. ما با پرسپولیس مشترک‌المنافع هستیم چراکه هر دو در آسیا باید از نام ایران دفاع کنیم.
منصوریان اضافه کرد: همانطور که گفته بودم این برد می‌توانست یک نقطه عطف برای استقلال باشد و می‌توانمم بگویم یک کوچولو به جدول بازگشتیم. پرسپولیس در این استادیوم در این فصل 3 گل نخورده بود و مدیریت آن کار بسیار مشکلی بود که بازیکنان ما خوشبختانه به خوبی از آن برآمدند.
سرمربی استقلال در مورد تاکتیک‌های تیمش در این دیدار می‌گوید: ما باید 5 بازیکن را در این دیدار مهار می‌کردیم کهه در صدر آنها محسن مسلمان بود که بازیکن خودم هم بود. ما می‌دانستیم که مسلمان چه نعمتی برایم است و سعی کردیم او را مهار کنیم. سروش و طارمی بازیکنان دیگری بودند که برای آن دو برنامه‌های ویژه‌ای داشتیم و درنهایت سیدجلال که نتواند تجربه‌اش را در زمین خرج کند. ارتباط این بازیکنان با هم تمام تیم‌ها را آزار می‌داد و مقابل این خط آتش قوی و زدن 3 گل کار سختی بود.
منصوریان در مورد غیبت کمال کامیابی‌نیا هم افزود: هیچ کس نمی‌تواند منکر تاثیر کمال در تیم پرسپولیس باشدد غیبت کمال 3 پوزیشن پرسپولیس را عوض کرد که فرشید اسماعیلی و علی قربانی با بازی عالی خودشان از خلأ او به خوبی استفاده کرده‌اند.
سرمربی آبی‌ها در پایان با تشکر ویژه از علیرضا فغانی به عنوان داور بازی از او به عنوان داوری فراتر از آسیا یاد کردد و گفت: من بارها به بازیکنانم تذکر داده بودم وارد فضاهای منفی نشوند تا حواشی‌ای که شاهد آن بودیم اتفاق نیفتد. معمولا وقتی تیم‌ها عقب می‌افتند فضا را به سمتی می‌کشانند که زیاد حضور بازیکنان جوان ما در آن مناسب نبود و با وجود تمام تذکراتی که به آنها داده بودیم این اتفاق افتاد. در آن صحنه پایان بازی که فغانی رحمتی را اخراج کرد به نظر من 5 بازیکن هم از استقلال هم از پرسپولیس باید کارت قرمز می‌گرفتند و به هیچ وجه این صحنه‌ها را چه از بازیکنان خودمان و چه بازیکنان حریف تایید نمی‌کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار