PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر صدور رضایتنامه بختیار طول کشید تقصیر باشگاه نبود.


کیهان ورزشی-

نصرالله عبداللهیدرباره خبر درخواست رضایتنامه از سوی جابر انصاری اظهار داشت: همین الان که با شما صحبت می کنم جابر در کلینیک باشگاه استقلال حضور دارد و به درمان مصدومیتش مشغول است. به جز جابر بقیه بچه ها هم مطالباتی دارند و باشگاه در اولین فرصت به آنها پول می دهد. به نظر من برخی از این صحبت ها را مدیربرنامه های الین بازیکنان مطرح می کنند. تا این لحظه خود جابر حرفی از رفتن نزده است.

وی درباره صحبت های اخیر بختیار رحمانی که گفته است استقلالی ها رضایتنامه ام را دیر داند تا کارم به بیمارستان کشیده شود گفت: چرا کارش به بیمارستان کشیده است؟ این موضوع تقصیر ما نبود. باشگاه فولاد در نامه ای که زده بود اعلام کرد بختیار را برای نیم فصل می خواهد و ما هم موافقت کردیم اما بعد خود این بازیکن آمد و گفت رضایتنامه اش را بطور کامل می خواهد و بحث انتقال قرضی را قبول ندارد و به همین دلیل کارها کمی طول کشید.

عبداللهی درباره آخرین روند مذاکرات با تیموریان گفت: کار ها دنبال می شود. الان دو بحث مالی و پزشکی وجود دارد که ان شالله حل می شود. باشگاه با این بازیکن در حال مذاکره است.

وی در پاسخ به این سوال که مشکل استقلال را چه می داند گفت: چند بازیکن مصدوم داشتیم و در واقع با کمبود بازیکن روبرو بودیم و به همین دلیل شرمنده واداران شدیم. من مطمئن هستم که با اضافه شدن نفرات مصدوم و آندو  و جپاروف که جمعه می آید مشکلات از بین می رود.

عبداللهی درباره عملکرد حسین حسنی نیز گفت: هر دروازه بانی گل بد می خورد اما این بازیکن دیروز چند توپ خوب را هم گرفت و نباید تقصیرات را گردن او انداخت.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود فرشید باقری از دو بازیکن غیر متخصص در پست هافبک دفاعی استفاده شده بود گفت: الان حرف زدن راحت است اما باید بگویم وریا در تیم ملی و در آخرین بازی دوستانه این تیم هافبک دفاعی بازی کرده بود و نورافکن هم در تیم ملی جوانان هافبک دفاعی بود. کادر فنی تشخیص شان این بود که الان با این دو نفر بهتر می توانیم ظاهر شویم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار