PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
رییس فدراسیون فوتبال گفت:جلوی تخریب مربیان را به صورت جدی خواهیم گرفت.

کیهان ورزشی-


مهدی تاج در یک نشست خبری در بوشهر اظهار داشت:امروز ما از امکانات ساحلی استان بازدید کردیم.دیدارهایی هم با شهردار بوشهر،مدیر کل اداره ورزش و جوانان بوشهر،مقامات استانداری بوشهر و امام جمعه استان بوشهر  ملاقات داشتیم.تقاضای ما این بود که استان را بسیج کنند تا برای رقابت های فوتبال ساحلی جهانی آماده شوند.

وی ادامه داد:در این رقابت ها کشورهای ایتالیا،لهستان ایران و اسپانی شرکت می کنند.پارس جنوبی هزینه های برگزاری را پذیرفته است.روند پیشرفت خوب است و امیدواریم تا یک ماه آینده امکانات مدنظر فراهم شود.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به پرسش خبرنگاری پیرامون منازعات میان کروش و برانکو گفت:درباره تیم ملی تمام اردوها طبق برنامه انجام می شود.هیچ باشگاهی درباره برنامه سازمان لیگ مخالفتی ندارد و امکان مخالفتش هم نیست.همه برنامه هایی که از قبل پیش بینی کردیم انجام می شود.

وی ادامه داد:روز گذشته جلسه ای با مدیرعامل پرسپولیس داشتیم و بر برگزاری برنامه ها مطابق بحث قبلی تاکید شد.نظر ما این است که در رسانه نباید صحبت کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه به صراحت بگوید چه نظری درباره بیانیه های کروش دارد بیان داشت:ما در رسانه پاسخ نمی دهیم.در مجموع باید بگویم که نظرات خودم و هیات رییسه را به کروش گفته ام.در جلسه ای که برگزار خواهیم کرد به بحث درباره این برنامه ها خواهیم پرداخت.اعتقاد من این است که ما به جو ملتهب و بیانیه به صورت کامل پایان می دهیم.

تاج افزود:نباید بین مربیان و فدراسیون مشکلی پیش بیاید.هر چند اولویت منطقی ما تیم ملی است.با این وجود؛نباید برخی رفتارها به جایگاه فدراسیون لطمه بزند.ضمن اینکه جلوی تخریب مربیان را به صورت جدی خواهیم گرفت.

برچسب ها: مهدی تاج
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار