کد خبر: ۳۲۱۱۸
تاریخ انتشار:۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
برنز یکضرب به ربیعی رسید/ تیموری چهارم شد
رامین ربیعی در رقابت‌های دسته ۱۰۵+ کیلوگرم وزنه برداری به مدال برنز حرکت یکضرب رسید.


کیهان ورزشی-

 عصر امروز آخرین رقابت‌ از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در شهر المپیک عشق‌آباد برگزار می‌شود که در جریان این رقابت‌ها وزنه‌برداران فوق سنگین در یک ضرب روی تخته رفتند.

*رامین ربیعی و همایون تیموری نماینده‌های ایران در این وزن بودند که همانند هم کارشان را پیش بردند. هر دو 180 و 190 کیلوگرم را در دو حرکت نخست خود بالای سر بردند که در نهایت رامین ربیعی سوم و همایون تیموری چهارم شد.

*در این بخش رامین ربیعی وزنه‌بردار دسته+105 کیلوگرم ایران با ثبت وزنه 195 کیلوگرم به مدال برنز یک ضرب رسید و یک مدال دیگر برای کاروان کشورمان بدست آورد. 

*وی در این مسابقه ابتدا وزنه 180 کیلوگرم را بالای سر برد. در حرکت دوم نیز از پس وزنه 190 کیلوگرم برآمد و در حرکت سوم نیز با ثبت 195 کیلوگرم کارش را تمام کرد و به مدال برنز رسید. 

*همایون تیموری دومین نماینده کشورمان در این دسته است که با ثبت وزنه 180 کیلوگرم کارش را شروع کرد و همانند ربیعی در حرکت دوم 190 کیلوگرم را بالای سرش برد. او در حرکت سوم 194 را انداخت و چهارم شد.

*در رقابت یک ضرب دسته فوق سنگین نماینده ترکمنستان با 197 کیلوگرم اول شد،‌ نماینده ازبکستان با 196 کیلوگرم به مدال نقره رسید و رامین ربیعی سوم شد.

*برخلاف مسابقه صبح که سالن وزنه برداری خالی بود و مردم ترکمنستان برای تشویق نماینده خود نیامده بودند در این رقابت سالن وزنه‌برداری دقایقی قبل از شروع مسابقات فوق سنگین پر شد.

*محمدرضا براری و علی هاشمی ملی‌پوشان دسته 105 کیلوگرم ایران که صبح امروز مدال‌آوری کرده‌بودند به هتل رفتند اما دیگر ملی پوشان در سالن حضور داشتند و مسابقه نماینده‌های کشورمان را از نزدیک می‌دیدند.

داود باقری نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران نیز جزو داوران دسته +105 کیلوگرم بود.